Torna la loteria de Nadal de la sordceguesa

Per aquestes dates sempre oferim la loteria de l’APSOCECAT, una manera d’ajudar-nos a ajudar. Torna la loteria de Nadal de la sordceguesa

13/11/13. L’APSOCECAT ofereix, com cada any, la lotería de Nadal, una manera de les moltes que busquem d’aconseguir recursos independents de l’administració. Es tracta d’un gest molt senzill amb el què podeu ajudar-nos a continuar funcionant malgrat les retallades i els coneguts problemes de finançament. De cada tiquet, 0,50 € són de donatiu.

El nostre número és el 57.225, que recorda la data del primer implant coclear, el 25 de febrer del any 1957. Cada tiquet costa 3 euros i el talonari conté 50. Podeu ajudar-nos comprant-los individualment o fent-vos a càrrec d’un talonari que pot tenir bona rebuda entre els vostres coneguts. 

Lotería de Nadal, una bona manera d’ajudar-nos a ajudar!

 

 

La saludos cordiales fuerte es el resultado de una comida adecuada y estilo de vida de vida. ¿Cómo puede remedios hels up? Ciertos medicamentos se utilizan generalmente para tratar diversos tipos de infecciones bacterianas, como neumonía e infecciones de la nariz. Los trastornos sexuales más comunes en los hombres son la disfunción eréctil y los trastornos de la eyaculación. Temas como http://kamagra-online24.com/es/ son muy populares para el año pasado. ¿Qué debe considerar sobre Comprar Kamagra Online? Otra ​​pregunta que vamos a hacer es kamagra spain. Si necesita tomar medicamentos recetados, pídale a su terapeuta sexual que chequee sus niveles de testosterona antes. Muchos pacientes que usan este remedios caseros normalmente no tienen efectos secundarios Kamagra. Mantenga este medicamento en el envase que entró, de espesor cerrado. Por ejemplo, los medicamentos líquidos de preferencia deben mantenerse en el lugar fresco, pero pueden almacenarse a temperatura ​​ambiente.

2017-01-13T13:00:05+00:00 13 Nov, 2013|Notícies|