

Exposicio de “l’Art a través dels sentits” a l’APSOCECAT
20 octubre, 2016 /8:00 pm - 22 novembre, 2016 /9:00 pm
| GratuïtEl pròxim 20 de octubre tindrà lloc la inauguració de la mostra, que estarà oberta al públic fins el 22 de novembre
L’APSOCECAT acollirà durant les pròximes setmanes la mostra d’art tàctil “L’Art a través dels sentits de la pintura a l’oli de Catalunya”, de l’artista Sandalia Mateo. Es tracta d’una col·lecció de unes vint pintures inspirades en la costa catalana i fetes amb oli en relleu, de manera que l’espectador gaudeix de l’experiència artística en tres dimensions.
La inauguració de la mostra està prevista el dijous 20 d’octubre, a les 18 hores, i contarà amb la presència del president de l’APSOCECAT, Ricard López, l’artista, Sandalia Mateo i amics de l’associació. La idea es proporcionar una aproximació a l’art accessible a tots els públics, especialment a les persones amb sordceguesa, que podran fer un reconeixement tàctil de les peces.
Sandalia Mateo sempre ha estat inclinada a la pràctica artística, sent els seus inicis amb pintura sobre escaiola. Es va formar a Barberà del Vallès i ha desenvolupat un estil personal que es revela a través de textures de paisatges reals o imaginaris. Utilitza tècniques de pintura a l’oli i acríliques en relleu. Les obres de la mostra corresponen al període 2008-2016.
La exposició es podrà visitar fins el 22 de novembre en l’horari laboral de l’associació. Una part de la venda anirà destinada com a donatiu per l’APSOCECAT.