El primer respir per a persones amb sordceguesa del calendari 2015 ha estat un èxit de participació i aventures
Un respir fantàstic per a persones amb sordceguesa. Les activitats de descans familiar han estat sempre una prioritat per l’APSOCECAT. Així, el cap de setmana del 13 al 15 de març l’entitat va realitzar el primer respir per a persones amb sordceguesa de 2015, amb un èxit de participació. 10 usuaris, amb el suport de mediadors i voluntaris hi van participar. En total gairebé 30 persones es van reunir per dur a terme l’activitat.
El destí, com ja és costum, ha sigut el Molí de Sant Oleguer (Fundesplai), a Sabadell, un alberg ben adaptat i amb espais ideals per a las nostres activitats de comunicació i socialització. Malgrat el mal temps, de pluja i aiguaneu, es va complir l’agenda.
Dissabte al matí es van fer dos grups, un va anar de compres i passeig, i l’altre es va quedar a casa, fent activitats d’estimulació: tallers de pintura, lectura amb dispositius adaptats i altres. A la tarda el grup va gaudir d’una estona de mobilitat a la piscina. Diumenge el més arriscats van optar per l’escalada al rocòdrom de La panxa del bou, i finalment, amb un temps més tranquil, tots plegats van aprofitar de fer el vermut a la fresca. També hi va haver temps per provar de fer una “tamborada”.
L’APSOCECAT agraeix com sempre la bona disposició dels voluntaris i les empreses que han fet possible aquesta activitat. El següent respir està programat del 22 al 24 de maig.